Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | data_zahajeni_prodeje
soudobé skladby pro bicí nástroje
David James: kontratenor Rogers Covey-Crump: tenor Steven Harrold: tenor Gordon Jones: baryton
Bernardo Pisano (1490 – 1548) Roger Marsh (*1949) Jacques Arcadelt (c. 1507 – 1568)
Toru Takemitsu: Distance de fée Paul Hindemith: Sonate in E Leoš Janáček: Sonata Valentin Silvestrov: Five Pieces
Natascia Gazzana: housle; Raffaella Gazzana: klavír
Lucianio Berio: Lied (1983); Heinz Holliger: Contrechant (2007), Rechant (2008); Salavtore Sciarrino: Let me die before I wake (1982); Elliott Carter: Gra (1993); Péter Eötvös: Derwischtanz (1993/2001); Gergely Vajda: Lightshadow-trembling (1993)
Reto Bieri: klarinet
Robert Schumann: Kreisleriana op. 16 Heinz Holliger: Partita
Alexander Lonquich: klavír
Clara Schumann: Romanzen / Heinz Holliger: Romancendres Christoph Richter: violoncello, Dénes Várjon: klavír Heinz Holliger: Gesänge der Frühe SWR Vokalensemble, Sinfonieorchester des SWR, řídí Heinz Holliger
Fascinující konceptní album kroužící kolem křehkosti umělecké citlivosti německého hudebního a literárního romantismu. Dvě důležité kompozice švýcarského skladatele Heinze Holligera (*1939), obě inspirované Robertem Schumannem, jsou zkombinovány s komorním dílem Clary Schumannové. Všechny se protínají v roce 1853, kdy 20letý Johannes Brahms poprvé navštívil Schumannovi v Düsseldorfu. Úvodní, Clařiny tři úžasně melodické romance pro violoncello a klavír, jsou následovány Holligerovým imaginativním a vícevrstvým hommage Robertovým "Romancím" pro stejné nástroje. "Gesänge der Frühe", prvně provedené v roce 1988 je psané pro sbor, orchestr a magnetofonový pás. Schumannovo poslední klavírní dílo stejného názvu z roku 1853 je navrstvené do více imaginární podoby s texty posledního tvůrčího období Friedricha Hölderlina – dalšího romantického génia, který klesl pod tíhou své duševní choroby.
Thomas Zehetmair: housle; Ruth Killius: viola