Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | data_zahajeni_prodeje
Giedré Lukšaité-Mrázková – cembalo dvoumanuálové vlámské cembalo postavil František Vyhnálek v roce 1995 (podle originálu od Andrease Ruckerse z roku 1640)
Pavel Svoboda hraje na varhany Gottfried Silbermann, Rötha 1721
Preludium a fuga G dur BWV 541 Schmücke dich, o liebe Seele BWV 654 Toccata a fuga d moll BWV 565 Ich ruf zu dir, Herr Jesu Christ BWV 639 Passacaglia c moll BWV 582 O Mensch, bewein dein Sünde groß BWV 622 Toccata C dur BWV 566a Nun komm, der Heiden Heiland BWV 659 Fantasie a fuga g moll BWV 542
Partity, toccaty, preludia, fantasie a fugy
Jaroslav Tůma - nové chrámové varhany na Svaté Hoře, Vladimír Šlajch, Borovany 2018
Schola strahoviensis – Gorazd Krušina, Ambrož Šámal, Jan Samiec, Řehoř Žáček, Christian Pšenička Jakub Janšta – varhany v Chyškách V podání Scholy strahovských premonstrátů zaznívají tradiční liturgické zpěvy v jedinečném souznění s varhaníkem Jakubem Janštou, který představuje nové varhany v Chyškách při svých improvizacích a skladbách J. S. Bacha. Nástroj italského varhanáře Giovanniho Pradelly má vznešený úkol – rozechvívat a rozvibrovávat zvukem nejen chrámový prostor, ale především duše posluchačů – k chvále trojjediného Boha. Nahrávka je vyjádřením vděčnosti všem, kteří projekt „Pradellových varhan“ podpořili.
Josef Bardanashvili: Fantasie pro klavír Paul Ben-Haim: Sonáta pro housle, op. 44 Gideon Klein: Ukolébavka pro hlas a klavír; Sonáta pro klavír; Tři písně pro vyšší hlas a klavír, op. 1 Erwin Schulhoff: Duo pro housle a violoncello
Aneta Majerová – klavír, Bronislava Tomanová – soprán, Roman Patočka – housle, Petr Nouzovský – violoncello
Koncerty g moll - h moll - f moll - G dur „Však víte, že Benda je mi z luteránských skladatelů nejmilejší,“ píše z Mannheimu W.A.Mozart svému otci… Benda byl typickým dítětem své doby - kultivovaný intelektuálním luteránským prostředím a hluboce zasažený nejdříve francouzským osvícenstvím a poté především uměleckou revoltou Sturm und Drang. Jeho hudební řeč vykrystalizovala do své vrcholné podoby v sedmdesátých letech osmnáctého století, kdy také napsal většinu svých nejdůležitějších děl včetně cembalových koncertů.