Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | data_zahajeni_prodeje
Emöke Baráth - soprán; Markéta Cukrová - alt; Krystian Adam - tenor; Tomáš Šelc - bas L'Armonia Terrena Vocale, sbormistr František Macek L'Armonia Terrena, řídí Zdeněk Klauda Nahráno v červnu 2018 v kostele sv. Salvátora v Praze
Alexei Lubimov: kladívkový klavír
Jana Herajnová: housle (Felicce Beretta, 1779) Nahrávka všech 24 Paganiniho capriccií v podání Jany Herajnové, sólistky Českého noneta. Interpretační přístup houslistky i dobové italské housle se střívkovými strunami vytvářejí autentický zvuk nahrávky, která nás zavede do hudebních salónu začátku 19. století.
Praha, Starck 1702 – kostel sv. Františka Georg Muffat (1653–1704): Toccata duodecima et ultima Josef Seger (1716–1782): Toccaty a fugy Český Krumlov, Christeindl-Wollers 1682 – kostel Božího Těla Georg Muffat (1653–1704): Toccata decima Jakub Janšta (1979): Improvizace – Partita Wien, anonym 1739 – kostel sv. Karla Jan Křtitel Vaňhal (1739–1813): Fuga C dur, F dur Jakub Janšta (1979): Improvizace – Physharmonica Jan Křtitel Kuchař (1751–1829): Fantasie d moll Karlovy Vary, Zaus 1899 – kostel sv. Máří Magdalény Johannes Brahms (1833–1897): Es ist ein Ros‘ entsprungen, Herzlich tut mich erfreuen Chlum Sv. Maří (Maria-Kulm), Zaus 1895 – poutní kostel Nanebevzetí Panny Marie Adolf Hesse (1809–1863): Einleitung, Thema und Variationen in A dur, op. 47 Tachov, Rieger 1929 – kostel Nanebevzetí Panny Marie Max Reger (1873–1916): Fantasie und Fuge d moll, op. 135b Jakub Janšta, varhany
András Schiff: fortepiano
Lucie Sedláková Hůlová - housle, Martin Sedlák - violoncello
Till Fellner: klavír, Orchestre symphonique de Montréal řídí Kent Nagano