Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | data_zahajeni_prodeje
Rudy Horvart - kytary, bicí, programming; Jan Tengler - tenor saxofon, EWI; Jenny Krompolc - baskytary; Jenny Krompolc Jr. - bicí nástroje
a hosté: Rudolf Březina - tenor saxofon; Radek Pastrňák - kytara; Boris Urbánek - varhany Hammond, el. piano Fender Rhodes; Marcel Buntaj - bicí nástroje; Roman Vícha - bicí nástroje; Jiří Zabystrzan - klavír, minimoog, Wurlitzer, el. piano Fender Rhodes; Dalibor Mráz - perkuse; Pavel Sotoniak - klávesové nástroje
John Abercrombie: kytara Jan Hammer: el. varhany, syntezátor, klavír Jack DeJohnette: bicí nástroje
Pat Metheny: 6 a 12 strunné kytary, Lyle Mays: piano, Oberheim, autoharp, varhany, Mark Egan: baskytara, Dan Gottlieb: bicí
180 gr LP
Laco Deczi: trubka, Walter Fischbacher: klávesy, Steve Clarke: baskytara, Vaico Deczi: bicí, Julius Gorog: trombón
Godspeed je nové album dánského klávesisty Mortena Schantze natočené spolu s bubeníkem Antonem Egerem (Phornesis) a saxofonistou Mariusem Nesetem. Hudba na albu Godspeed by se, s trochou nadsázky, dala nazvat hudbou Weather Report 21.století – je dravá, melodická, strhující a nápaditá.
Morten Schantz: klávesy, Marius Neset: tenor a soprán saxofony, Korg bass synth, Rhodes piano, Anton Eger: bicí, perkuse
Adam Tvrdý - elektrické kytary Brian Charette - varhany Hammond, minimoog Petr Mikeš - bicí nástroje
Nový začátek Tonbruketu – tak lze označit album Forevergreens. Některé nahrávky jsou extrémně jemné, romantické, akustické, jazzově inspirované a jiné jsou progresivně rockové až heavy metalové. Velká rozmanitost udržuje posluchače neustále v napětí a očekávání, čím ho v další skladbě Tonbruket překvapí.
Dan Berglund: kontrabas, Johan Lindstrom: kytara, klávesy,steel kytara, Martin Hederos: piano, syntezátory, housle, Andreas Werliin: bicí, Ane Brun: hlas, Per Texas Johansson: basklarinet, Anna Hogberg: baryton saxofon, Martin Holm: tenor saxofon
This three CD box brings together music recorded for ECM by Eberhard Weber’s band Colours: the albums “Yellow Fields” (1975), “Silent Feet” (1977) and “Little Movements” (1980). Throughout the six years of its existence, Colours was one of the most popular ensembles on the European jazz touring circuit – although Weber has always stressed the group’s conceptual distance from a jazz mainstream. Many idiomatic elements were combined in Colours’ stylistic mix. The group’s sound-world consciously extended the palette proposed by “The Colours of Chlo?”, Weber’s prize-winning ECM disc of 1974. As the innovative German bassist explains in the liner notes, “there were various aspects to the [Chlo?] session, from the reflective European or chamber music side of the writing, to some jazz-rock and a kind of pictorial play with minimalism. Eventually, all these aspects would be developed in Colours.”