Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | datum zahájení prodeje
Jakub Janšta: varhany (Emanuel Štěpán Petr 1898, restaurovala dílna Kánský-Brachtl 2018) Georg Friedrich Händel (1685–1759), arr. Sigfrid Karg-Elert Variationen in E-dur „Der harmonische Grobschmied” aus der Suite Nr. 5 für Klavier HWV 430 Johann Sebastian Bach (1685–1750), arr. Sigfrid Karg-Elert Capriccio aus der Toccata für Klavier G-dur BWV 916 Adagio (Air célèbre) aus der Orchester-Suite D-dur BWV 1068 Choral-Improvisation und Fuge aus der Motette „Singet dem Herrn ein neues Lied” BWV 225 Sigfrid Karg-Elert (1877–1933) O Gott, du frommer Gott, op. 65/50 Felix Mendelssohn-Bartholdy (1809–1847) Sonate B-Dur, op. 65/4 Oreste Ravanello (1871–1938) Preghiera, op. 50/2 Tema e variazioni si minore per Grand‘Organo
Georg Muffat, Johann Pachelbel, Josef Seger, Johann Jacob Froberger, Philip Glass Kateřina Málková - varhany Josef Silberbauer, 1778
Michael Pospíšil & Folklórní soubor Barunka
Praha, Starck 1702 – kostel sv. Františka Georg Muffat (1653–1704): Toccata duodecima et ultima Josef Seger (1716–1782): Toccaty a fugy Český Krumlov, Christeindl-Wollers 1682 – kostel Božího Těla Georg Muffat (1653–1704): Toccata decima Jakub Janšta (1979): Improvizace – Partita Wien, anonym 1739 – kostel sv. Karla Jan Křtitel Vaňhal (1739–1813): Fuga C dur, F dur Jakub Janšta (1979): Improvizace – Physharmonica Jan Křtitel Kuchař (1751–1829): Fantasie d moll Karlovy Vary, Zaus 1899 – kostel sv. Máří Magdalény Johannes Brahms (1833–1897): Es ist ein Ros‘ entsprungen, Herzlich tut mich erfreuen Chlum Sv. Maří (Maria-Kulm), Zaus 1895 – poutní kostel Nanebevzetí Panny Marie Adolf Hesse (1809–1863): Einleitung, Thema und Variationen in A dur, op. 47 Tachov, Rieger 1929 – kostel Nanebevzetí Panny Marie Max Reger (1873–1916): Fantasie und Fuge d moll, op. 135b Jakub Janšta, varhany
Stylové varhanní skladby Jaroslava Tůmy inspirované slavným vokálním dílem Adama Václava Michny (výběr z České mariánské muziky, 1647) Vedle Michnova originálu (s vybranými slokami ke zpívání) je vždy zařazena původní Tůmova, ovšem dobová kompozice. Noty pro varhany, příp. jiný klávesový nástroj 76 stran, formát A4 na šířku, vazba V1
Lucie Sedláková Hůlová - housle, Martin Sedlák - violoncello