Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | datum zahájení prodeje
Lucie Sedláková Hůlová - housle, Martin Sedlák - violoncello
Jan Novák: Sulpicia (Amores Sulpiciae) - pro 4 ženské hlasy na texty Albia Tibulla Tereza Surovíková: Zrání lásky - cyklus tří skladeb pro pětihlasý ženský sbor a cappella na stejnojmenný biblický text - Píseň písní č. 2 Karel Bendl: V přírodě - dvanáct dvojzpěvů na slova Vítězslava Hálka
Virtuózní hudba 16. a 17. století pro cink Richard Šeda - cink (cornett) & Capella ornamentata
Kühnův smíšený sbor
Zpracování sonát Es dur, B dur, a A dur podle jejich prvních tisků zachovaných v hudebním archivu Arcibiskupského zámku v Kroměříži připravila a kritickými poznámkami opatřila Petra Žďárská. Noty pro cembalo, příp. jiný klávesový nástroj 64 stran, formát A4 na výšku, vazba V1
Stylové varhanní skladby Jaroslava Tůmy inspirované slavným vokálním dílem Adama Václava Michny (výběr z České mariánské muziky, 1647) Vedle Michnova originálu (s vybranými slokami ke zpívání) je vždy zařazena původní Tůmova, ovšem dobová kompozice. Noty pro varhany, příp. jiný klávesový nástroj 76 stran, formát A4 na šířku, vazba V1
Jan Anselm Fridrich: Musica in luctu sive piae considerationes in amarissimam Christi passionem František Ignác Antonín Tůma: Stabat Mater in g Musica Florea, Collegium Floreum, Marek Štryncl
Publikace dlouholetého pedagoga HAMU v Praze profesora Jaroslava Tůmy o varhanní interpretaci si všímá všech běžných atributů profesionální varhanní hry. Jedná se např. o rytmus, agogiku, artikulaci, barvu i vyznění nástrojů v konkrétním prostoru. Přehlednou formou představuje zájemcům o hlubší proniknutí do dané problematiky závěry dvouletého výzkumu, kterého se zúčastnili i studenti a absolventi oboru varhanní hry různých vysokých škol, především HAMU v Praze. Široce zaměřený výzkum interpretace spočíval nejprve v pořízení velkého množství nahrávek od hudby renezanční až po soudobou. Kromě skladeb natočených na varhanách v České republice a v Německu zahrnoval výzkum z důvodů srovnávacích i skladby interpretované na klavichordu, cembalech, kladívkovém klavíru, harmoniu a varhanním positivu. Doplňkovou prezentací výsledků výzkumu je 2CD A New Generation and Four Centuries of the Organ in Central Europe (2015, Arta F10214), na kterém se zájemce může seznámit s řadou výsostně uměleckých snímků nahraných v rámci výzkumu studenty HAMU a hosty. 156 str., format 170 x 230, obálka s chlopněmi matné lamino, vazba V4