Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | datum zahájení prodeje
Jiří Stivín: zobcová flétna, Petr Hejný: viola da gamba, Pro arte antiqua Praha (dobové nástroje)
Koncerty g moll - h moll - f moll - G dur „Však víte, že Benda je mi z luteránských skladatelů nejmilejší,“ píše z Mannheimu W.A.Mozart svému otci… Benda byl typickým dítětem své doby - kultivovaný intelektuálním luteránským prostředím a hluboce zasažený nejdříve francouzským osvícenstvím a poté především uměleckou revoltou Sturm und Drang. Jeho hudební řeč vykrystalizovala do své vrcholné podoby v sedmdesátých letech osmnáctého století, kdy také napsal většinu svých nejdůležitějších děl včetně cembalových koncertů.
Miroslav Pudlák: Sextet Hanuš Bartoň: Řeka bouřlivá, řeka zapomnění Peter Graham: Kvintet Martin Marek: 37 pohledů na horu Říp Zbyněk Matějů: Capriccio
Thomas Morley, John Dowland, Claudio Monteverdi, Vincenzo Calestani, Tarquinio Merula, Johann Sebastian Bach, Georg Friedrich Händel, Wolfgang Amadeus Mozart, Mauro Giuliani, Franz Schubert, Benjamin Britten, Leonard Cohen, Howard Blake
David Cizner: chlapecký soprán Soprán: Hana Kovaříková, Anna Punčochářová, Gabriela Synková, Tenor: Ladislav Kolář, Bas: Michael Pospíšil, Housle: Zuzana Grosmanová, Kateřina Trnavská, Jiřina Štrynclová, Viola: Kateřina Trnavská, Harfa: Ivana Pokorná, Arciloutna: Jindřich Macek, Teorba: Jan Krejča, Romantická kytara: Jan Tuláček, Viola da gamba: Hana Fleková, Pavel Drbal, Violoncello: Hana Fleková, Varhanní pozitiv: Eva Bublová, Jiřina Dvořáková, Virginal: Markéta Čechová, Fortepiano: Petra Matějová, Klavír: Jiřina Dvořáková, Hudební nastudování: Květoslava Ciznerová
Pitoreskní pašijová opera zpracovávající historické události, které 4. srpna 1306 vyústily v zavraždění posledního Přemyslovce. Námět a scénář: Roman Ludva Hudba a libreto: Tomáš Hanzlík Ensemble Damian Markéta Israel Večeřová: soprán Bedřich Lévi: kontratenor Martin Ptáček: tenor Tomáš Hanzlík: programování digitálního flašinetu