Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | data_zahajeni_prodeje
Josef Vejvoda - bicí nástroje, Kryštof Marek - klavír, Ondřej Štajnochr - kontrabas a hosté: Lorenz Raab - trubka, Štěpán Markovič - tenor a soprán saxofony
Marek Štryncl & Musica Florea Live recording
FRANZ KAFKA: ODMÍTNUTÍ; FRANZ KAFKA: NA GALERII recitace: Alfred Strejček klavírní doprovod: Tomáš Hála
RAINER MARIA RILKE: PROMLUV A ŽASNI, ANDĚLI překlad: Jiří Kostelecký recitace: Alfred Strejček hudební doprovod: Josef Vejvoda Quartet, Orchestr Atlantis dirigent: Vítězslav Podrazil
EVA ŠTOLBOVÁ: VZPOMÍNKA NA TONYHO SCOTTA recitace: Josef Somr a Máša Málková hudební doprovod: Josef Vejvoda Quartet, Orchestr Atlantis dirigent: Vítězslav Podrazil CD je samostatně NEPRODEJNÉ K dostání je pouze jako BONUS limitované edice společně s titulem Josef Vejvoda Trio zde: Josef Vejvoda 75 Tribute
Johann Caspar Ferdinand Fischer (1656–1746) Jan Pieterszoon Sweelinck (1562–1621) Georg Friedrich Kaufmann (1679–1735) Johann Georg Albrechtsberger (1736–1809) Jaroslav Tůma (1956) varhany (1708?) Johanna Davida Siebera v Polné
Czech Ensemble Baroque, Roman Válek: dirigent Pavla Radostová: soprán, Romana Kružíková: soprán, Lucie Netušilová Karafiátová: alt, Matej Benda: kontratenor, Jakub Kubín: tenor, Jiří Miroslav Procházka: bas
Iveta Zaťková: organ z dielne Johanna Michaela Heisserera, 1787; kostel sv. Filipa a Jakuba
Publikace dlouholetého pedagoga HAMU v Praze profesora Jaroslava Tůmy o varhanní interpretaci si všímá všech běžných atributů profesionální varhanní hry. Jedná se např. o rytmus, agogiku, artikulaci, barvu i vyznění nástrojů v konkrétním prostoru. Přehlednou formou představuje zájemcům o hlubší proniknutí do dané problematiky závěry dvouletého výzkumu, kterého se zúčastnili i studenti a absolventi oboru varhanní hry různých vysokých škol, především HAMU v Praze. Široce zaměřený výzkum interpretace spočíval nejprve v pořízení velkého množství nahrávek od hudby renezanční až po soudobou. Kromě skladeb natočených na varhanách v České republice a v Německu zahrnoval výzkum z důvodů srovnávacích i skladby interpretované na klavichordu, cembalech, kladívkovém klavíru, harmoniu a varhanním positivu. Doplňkovou prezentací výsledků výzkumu je 2CD A New Generation and Four Centuries of the Organ in Central Europe (2015, Arta F10214), na kterém se zájemce může seznámit s řadou výsostně uměleckých snímků nahraných v rámci výzkumu studenty HAMU a hosty. 156 str., format 170 x 230, obálka s chlopněmi matné lamino, vazba V4
Tříaktová barokní opera z roku 1730 pojednávající formou hrdinské báje o zabitém jelenovi a o založení města Jaroměřice nad Rokytnou. Ensemble Damian Tomáš Hanzlík: umělecký vedoucí