Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | datum zahájení prodeje
Já bych rád k Betlému; Štědrej večer nastal; Nesem vám noviny; Slyšte, slyšte, pastuškové; Splnilo se Písmo svaté; Jak jsi krásné Jezulátko; Pojďte všichni k jesličkám; Štěstí zdraví, pokoj svatý; Kriste, světa Spasiteli; Chtíc, aby spal; Vánoční suita (Co to znamená? - Byla cesta, byla ušlapaná - Já malý přicházím - Co se stalo, přihodilo - Ejhle chasa naša - Na nebesích hvězdička - Co se tak svítí v Betlémě); Syn Boží se nám narodil; Krásná Panna; Kristus Pán se narodil; Vítej, vítej, božské Dítě; Půjdem spolu do Betléma; Poslouchejte, křesťané; V půlnoční hodinu; Veselé vánoční hody; Ej Panenka; Narodil se Syn Boží; Tichá noc; Adeste fideles / Jdou zástupy věrných; Narodil se Kristus Pán
Cyklus vánočních koled pro varhany sólo 60 stran, formát A4 na výšku, vazba V1
Georg Muffat, Johann Caspar Kerll, Johann Caspar Ferdinand Fischer, Johann Sebastian Bach, Johann Jacob Froberger Michaela Káčerková - varhany Johann Georg Ignatz Schmidt, 1780
That the clavichord is a nearly forgotten instrument is quite unjust. It served its role very comprehensively for many centuries, and many of its advantages could not be taken up by newer kinds of keyboard instruments, nor could they be replaced in any commensurate way, let alone be surpassed. The main reason why pianos and later harmoniums definitively displaced clavichords from people’s homes and salons during the nineteenth century was the general requirement of a louder sound, although a part may have also been played by the newer types of musical instruments being easier to play.
CD I Arcibiskupský seminář v Praze slaví 30 let své obnovené činnosti v Dejvicích a opětovného přijetí Teologické fakulty do svazku Karlovy univerzity. Vydání hudebních nosičů z roku 1996 a ze současnosti dokumentuje život bohoslovců, připravujících se na službu v pěti českých diecézích. Také ve 21. století Pán oslovuje mladé muže a volá je k následování, službě pro jeho království. Hudba a zpěv studentů seminaristů poskytuje vhled do jejich formace – možná účinněji než mnohaslovný komentář.
CD II obsahuje převážně duchovní hudbu od gregoriánského chorálu až po moderní autory. Setkáte se zde s různými hudebními formami: koncert, sonáta, árie, píseň, fuga; zazní žalm, motet, dokonce i milostná píseň a taneční hudba. Nahrávka je tak ukázkou hudby, kterou lze slyšet v arcibiskupském semináři v Praze.
Barbora De Nunes-Cambraia – mezzosoprán Karel Untermüller – viola Martin Kos – housle Vilém Veverka – hoboj Sukův komorní orchestr
Missa di Requiem, Litaniæ de Sanctissimo Nomine Jesu, Mottetum pro defunctis, Offertoria Victoria Ensemble & Musica Florea řídí Marek Štryncl
Marek Štryncl & Musica Florea Live recording
Lamentatio Jeremiae prophetae Leçons de Ténèbres (1995–1996) Filip Dámec: tenor, kontratenor Ondřej Holub: tenor Hana Fleková: barokní violoncello Martin Smutný: klavír