Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | datum zahájení prodeje
Marek Štryncl & Musica Florea Live recording
Nedělní hudba, Laudes pro varhany, Sladké okovy lásky (z cyklu Labyrint světa a ráj srdce), Hommage a Dietrich Buxtehude Jaroslav Tůma - varhany E.F.Walcker 1884 (Annaberg-Buchholz), Mathis Orgelbau 2014 (Brno), W. Siemann 1938 (Freising)
Jakub Janšta: varhany (Emanuel Štěpán Petr 1898, restaurovala dílna Kánský-Brachtl 2018) Georg Friedrich Händel (1685–1759), arr. Sigfrid Karg-Elert Variationen in E-dur „Der harmonische Grobschmied” aus der Suite Nr. 5 für Klavier HWV 430 Johann Sebastian Bach (1685–1750), arr. Sigfrid Karg-Elert Capriccio aus der Toccata für Klavier G-dur BWV 916 Adagio (Air célèbre) aus der Orchester-Suite D-dur BWV 1068 Choral-Improvisation und Fuge aus der Motette „Singet dem Herrn ein neues Lied” BWV 225 Sigfrid Karg-Elert (1877–1933) O Gott, du frommer Gott, op. 65/50 Felix Mendelssohn-Bartholdy (1809–1847) Sonate B-Dur, op. 65/4 Oreste Ravanello (1871–1938) Preghiera, op. 50/2 Tema e variazioni si minore per Grand‘Organo
Giedré Lukšaité-Mrázková – cembalo dvoumanuálové vlámské cembalo postavil František Vyhnálek v roce 1995 (podle originálu od Andrease Ruckerse z roku 1640)
Publikace dlouholetého pedagoga HAMU v Praze profesora Jaroslava Tůmy o varhanní interpretaci si všímá všech běžných atributů profesionální varhanní hry. Jedná se např. o rytmus, agogiku, artikulaci, barvu i vyznění nástrojů v konkrétním prostoru. Přehlednou formou představuje zájemcům o hlubší proniknutí do dané problematiky závěry dvouletého výzkumu, kterého se zúčastnili i studenti a absolventi oboru varhanní hry různých vysokých škol, především HAMU v Praze. Široce zaměřený výzkum interpretace spočíval nejprve v pořízení velkého množství nahrávek od hudby renezanční až po soudobou. Kromě skladeb natočených na varhanách v České republice a v Německu zahrnoval výzkum z důvodů srovnávacích i skladby interpretované na klavichordu, cembalech, kladívkovém klavíru, harmoniu a varhanním positivu. Doplňkovou prezentací výsledků výzkumu je 2CD A New Generation and Four Centuries of the Organ in Central Europe (2015, Arta F10214), na kterém se zájemce může seznámit s řadou výsostně uměleckých snímků nahraných v rámci výzkumu studenty HAMU a hosty. 156 str., format 170 x 230, obálka s chlopněmi matné lamino, vazba V4
Zpracování sonát Es dur, B dur, a A dur podle jejich prvních tisků zachovaných v hudebním archivu Arcibiskupského zámku v Kroměříži připravila a kritickými poznámkami opatřila Petra Žďárská. Noty pro cembalo, příp. jiný klávesový nástroj 64 stran, formát A4 na výšku, vazba V1
Stylové varhanní skladby Jaroslava Tůmy inspirované slavným vokálním dílem Adama Václava Michny (výběr z České mariánské muziky, 1647) Vedle Michnova originálu (s vybranými slokami ke zpívání) je vždy zařazena původní Tůmova, ovšem dobová kompozice. Noty pro varhany, příp. jiný klávesový nástroj 76 stran, formát A4 na šířku, vazba V1