Anima mea dilecta, Sonata 1 - 3, Threnodia hujus temporis, Parthia amabilis, Arietta cordialis World premiere recording Hana Blažíková – soprán; Marta Fadjevičová – soprán; Hasan El-Dunia – alt; Marek Olbrzymek – tenor; Michael Pospíšil – bas La Gambetta Elen Machová – housle, viola, viola da gamba; Věra Mikulášková – viola da gamba; Monika Knoblochová – virginal; Miloslav Študent – arciloutna; Karel Mňuk – klarina; Jaroslav Rouček – klarina; Martin Kalista – housle; Chiara Granata – trojřadá harfa; Pietro Prosser – galizona, barokní kytara; Dennis Brauer Iversen – violon; Adam Viktora – varhanní positiv; Petr Kalousek – barokní timpány
Koncerty g moll - h moll - f moll - G dur „Však víte, že Benda je mi z luteránských skladatelů nejmilejší,“ píše z Mannheimu W.A.Mozart svému otci… Benda byl typickým dítětem své doby - kultivovaný intelektuálním luteránským prostředím a hluboce zasažený nejdříve francouzským osvícenstvím a poté především uměleckou revoltou Sturm und Drang. Jeho hudební řeč vykrystalizovala do své vrcholné podoby v sedmdesátých letech osmnáctého století, kdy také napsal většinu svých nejdůležitějších děl včetně cembalových koncertů.
Jiří Stivín: zobcová flétna, Petr Hejný: viola da gamba, Pro arte antiqua Praha (dobové nástroje)