SETRIDIT_PODLE: NAZEV_TITULU | JMENO_AUTORA | DATA_ZAHAJENI_PRODEJE
Josef Bardanashvili: Fantasie pro klavír Paul Ben-Haim: Sonáta pro housle, op. 44 Gideon Klein: Ukolébavka pro hlas a klavír; Sonáta pro klavír; Tři písně pro vyšší hlas a klavír, op. 1 Erwin Schulhoff: Duo pro housle a violoncello
Aneta Majerová – klavír, Bronislava Tomanová – soprán, Roman Patočka – housle, Petr Nouzovský – violoncello
Koncerty g moll - h moll - f moll - G dur „Však víte, že Benda je mi z luteránských skladatelů nejmilejší,“ píše z Mannheimu W.A.Mozart svému otci… Benda byl typickým dítětem své doby - kultivovaný intelektuálním luteránským prostředím a hluboce zasažený nejdříve francouzským osvícenstvím a poté především uměleckou revoltou Sturm und Drang. Jeho hudební řeč vykrystalizovala do své vrcholné podoby v sedmdesátých letech osmnáctého století, kdy také napsal většinu svých nejdůležitějších děl včetně cembalových koncertů.
Edita Keglerová: cembalo Hipocondria Ensemble
Matej Benko: klavír, Jan Greifoner: kontrabas, Branko Križek: bicí Distant Relative, Absence, Fairytale about Caroline, Lôro, Granny´s Room, Smoke Gets in Your Eyes, All Fool´s Day, Universality – Piano Introduction, Universality, Chan Chan
Miroslav Hloucal – trubka, křídlovka, Radek Zapadlo – tenor saxofon, Matej Benko – klavír, Tomáš Liška – kontrabas, baskytara, Pavel Zbořil – bicí nástroje, Miriam Bayle – zpěv (j.h.)
Enrico’s Storytelling, Time Against Us, Birina, Little Explorer, Spacecraft, Early Heat, Periodic Excuses, If You Never Come To Me, Late To Say Sorry, Over The Rainbow
"Hudba pro dva klávesové nástroje, tři až čtyři ruce a dvě až čtyři nohy" Aurelio Bonelli, Johann Ludwig Krebs, Josef Blanco, Johann Christoph Kellner, Ernst Friedrich Gäbler, Karel Paukert, Jaroslav Tůma hrají Karel Paukert & Jaroslav Tůma varhany postavil Vladimír Šlajch, Borovany, 2007