Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | data_zahajeni_prodeje
Producent Stefan Winter a jeho bratr, režisér Franz Winter natočili působivou filmovou biografii skladatele, který ve svém díle jedinečně vyjádřil atmosféru konce 19. století – doby rozpadající se monarchie. Pomalá kamera prochází krajinou u Kališť na Moravě, kde se Mahler narodil; natáčelo se též v Jihlavě, Praze, Budapešti, Vídni a jihotyrolském Toblachu. Ve dvanácti kapitolách a padesáti minutách se dozvíme vše podstatné o skladatelově osudové lásce Almě, jeho zvycích, povaze, přijetí jeho díla až po tragický konec. Rovnocenná slovu je hudba – nikoli Mahlerova, jak by se dalo čekat, ale z jeho skladeb vycházející kompozice Uriho Caina. Kdo chce, může dokonce vypnout text a sledovat pouze obrazy za doprovodu hudby.
Uri Caine: piano, Mark Feldman: housle, Joyce Hammann: housle, Erik Friedlander: violoncello, Drew Gress: kontrabas, Dominic Cortese: akordeon
Druhé album sólového piana Uriho Cainea bylo nahráno v newyorském studiu Avatar analogově, živě přímo do dvou stop bez jakýchkoliv dalších úprav. Všechny skladby vycházející z odkazů Gustava Mahlera, židovské tradice ale i tvorby jazzmana Fatse Waleera složil Uri Caine přímo pro tento jedinečný projekt.
Uri Caine: piano
Album vychází na 180 gr. vinylu v limitované číslované edici v nákladu pouhých 500 kusů pro celý svět. (individuální objednávky, doba dodání cca 14 dní)
Mistrovská adaptace Mahlerových skladeb, která odstartovala hvězdnou kariéru pianisty a skladatele Uriho Cainea poprvé vychází na 180 gr. 2LP. Při natáčení se ve studiu sešla skupina vynikajících hudebníků jako Don Byron (cl), Dave Douglas (trp), Mark Feldman (violin), Michael Formanek (b), Josh Roseman (trb), Joey Baron (dr), Arto Lindsay (voc), Dean Bowman (voc), Dave Binney (sax), DJ Olive ( turntables)
Devadesáti minutová filmová improvizace režisérů Nicolase Humberta a Wernera Penzela s hudbou Freda Fritha a jeho přátel (např. Iva Bittová)
Filmová báseň o kočovném životě režisérů Nicolase Humberta a Wernera Penzela. Hudbu složil a nahrál Fred Frith.
Bubeník Paul Motian poprvé vystoupil v legendárním klubu Village Vanguard s pianistou Billem Evansem. Hudba tohoto alba, narozdíl od předešlých, je méně rytmická, ale více perkusivní, méně melodická, ale je více tonální, méně virtuosní, ale více osobní.
Paul Motian: bicí, Chris Potter: tenor saxofon, Larry Grenadier: kontrabas, Masabumi Kikuchi: piano, Mat Maneri: viola
„Im wunderschönen Monat Mai“ je specielní film hudební produkce, na které se podílela německá herečka Barbara Sukowa (známá z filmů Rainera Wernera Fassbindera, Larse von Triera, Margarethe von Trotta). Sukowá zpívá a scénicky dotváří nový písňový cyklus sestavený z písní Franze Schuberta a Roberta Schumanna na texty Heinricha Heineho, Josepha vo Eichendorffa a Johanna Wolfganga Goetha. Skladby pro Schönberg Ensemble adaptoval a upravil dirigent Reinbert de Leeuw. Sukowa s Leeuwem tímto cyklem navázali na velice úspěšné společné provedení Shönbergova „Pierrot Lunaire“.
Barbara Sukowa: zpěv, Reinbert de Leeuw: dirigent, Shönberg Ensemble