Anima mea dilecta, Sonata 1 - 3, Threnodia hujus temporis, Parthia amabilis, Arietta cordialis World premiere recording Hana Blažíková – soprán; Marta Fadjevičová – soprán; Hasan El-Dunia – alt; Marek Olbrzymek – tenor; Michael Pospíšil – bas La Gambetta Elen Machová – housle, viola, viola da gamba; Věra Mikulášková – viola da gamba; Monika Knoblochová – virginal; Miloslav Študent – arciloutna; Karel Mňuk – klarina; Jaroslav Rouček – klarina; Martin Kalista – housle; Chiara Granata – trojřadá harfa; Pietro Prosser – galizona, barokní kytara; Dennis Brauer Iversen – violon; Adam Viktora – varhanní positiv; Petr Kalousek – barokní timpány
Jiří Stivín: zobcová flétna, Petr Hejný: viola da gamba, Pro arte antiqua Praha (dobové nástroje)
Ivana Bilej Brouková: soprán, Markéta Cukrová: mezzosoprán, Hipocondria Ensemble, um. vedoucí Jan Hádek Na svatovítském kůru zněla italská hudba pravidelně, což nebylo nic výjimečného, protože Itálie udávala tón prakticky po celé 18. století a italská hudba, či alespoň skladby v italském střihu, tvoří součást téměř všech českých hudebních archivů této doby. Pozoruhodné je však množství a zejména výběr skladeb, které se u sv. Víta dochovaly...